عمان

چهارشنبه 22 فروردين 1397
16:30
ایمان نعمتی

با توجه به موقعیت قرار گیری کشور عمان آب و هوای گرمی دارد به خصوص در سواحل عمان که هوا بسیار سوزان می باشد. اما به دلیل وسعت این سرزمین نمی توان یک نوع آب و هوا را تعیین کرد.
مناطق شمالی و قسمتی از جنوب آب و هوای گرم و مرطوب و دیگر نقاط گرم و خشک می باشد.
واحد پول کشور عمان ریال می باشد و دین و مذهب مردمان این سرزمین مسلمان هستند و به زبان عربی صحبت می کنند البته زبان فارسی و عربی در میانشان بسیار رایج می باشد.
هتل های کشور عمان :
اگر به دنبال هتل متفاوت می گردید بهترین هتل ها نوع هتل های کلبه ای در بیابان است البته کشور عمان مانند دیگر شهر های عربی هتل های خوب و لوکس با قیمت های مناسبی را دارد.
سوغات کشور عمان :
از سوغاتی های مهم و معروف عمان ، نقره عمانی است که از آب نقره ساخته می شود ، مسقطی یا همان حلوای عمانی و خنجر غلاف شده می توان نام برد.
جاذبه های دیدنی عمان :
مجسمه کندرسوز، غار مجلس الجن، قلعه نخل، مسجد سلطان قابوس، کوهستان سبز، استان ظفار، استان ظاهره، قنات های قدیمی، وادی شب

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های لحظه آخری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]