باکو

پنجشنبه 23 فروردين 1397
12:44
ایمان نعمتی

باکو بزرگ ترین شهر ، بندر و همچنین پایتخت آذربایجان می باشد که در قسمت ساحل غربی دریای خزر واقع شده است.گردشگران تور باکو مطلع باشند که این شهر به موقعیت استراتژیکی و همچنین ذخایر نفت بسیار مهم و ارزشمند می باشد.
گردشگران تور باکو توجه داشته باشند که این شهر در شمال ایران و با کشور های روسیه ، ارمنستان ، گرجستان ، دریای خزر و ایران همسایه می باشد.باکو دارای جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر دارد که قدمت آن به هزار سال پیش باز می گردد.مسافران تور باکو بدانند که این شهر به سه قسمت اصلی Old town ، Boomtown و Soviet-built town تقسیم گردیده و دارای 12 منطقه می باشد.
مسافران عزیز تور باکو قبل از سفر خود مطلع باشند که بیش از نیمی از مردم باکو شیعه و درصد کم دیگر آنان مسیحی و پیرو ارتدکس می باشند.
گردشگران مطلع باشند که حمل و نقل در باکو از طریق هوایی ، تاکسی ، مترو و اتوبوس و همچنین حمل و نقل از طریق دریای خزر نیز هست که بنادر انزلی و نوشهر از طریق دریایی با باکو در ارتباط می باشند.
یکی از نکات مهم که گردشگران تور باکو باید به آن توجه کنند واحد پول آن می باشد که پول رسمی باکو مانات و هر مانات برابر 1.1837 دلار نیز می باشد.
گردشگران تور باکو می توانند هم از طریق زمینی که از مرزایران (شهر آستارا) تا باکو 400 کیلومتر معادل 4 ساعت راه زمینی سفر کرده و از طریق هواپیما با مدت زمان 50 دقیقه ای خود را به باکو برسانند.
گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند به هیچ عنوان نباید بازدید از سواحل زیبا و همچنین بازدید از بنا های تاریخی آن را از دست بدهند.همچنین مسافرینی که قصد خرید دارند بدانند که در باکو می توانید بهترین کالا ها و پوشاک را برند های معتبر بین المللی خریداری نمایید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


[ بازدید : 37 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های لحظه آخری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]