مالزی

پنجشنبه 14 تير 1397
12:33
ایمان نعمتی

آب و هوای مالزی بیشتر فصول سال گرم و شرجی است ولی به گونه ای نیست که گردشگران تور مالزی از گرمای بیش از اندازه آن اذیت شوند. در روزهای خنک پاییز 20 درجه تا روزهای گرم تابستان تا 32 درجه سانتی گراد متغیر است. بارندگی در این کشور بسیار زیاد است از این رو جنگل های انبوه زیادی نیز وجود دارد که موجب سرسبزی و خوش آب و هوایی کشور مالزی گردیده است.
برخلاف کشور ایران که 4 فصل مجزا دارد، مالزی تقریبا آب و هوایی یکسان در طول سال را داراست. در واقع این کشور برای گردشگران تور مالزی یک فصل دارد و دما بین 23 تا 33 درجه سانتی گراد متغیر است، همچنین با بارش باران های هفتگی و مجاورت با دریا و جزیره های متعدد از رطوبت زیادی برخوردار است. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های لحظه آخری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]