تایلند

شنبه 26 آبان 1397
15:16
ایمان نعمتی

تایلند کشوری ساحلی می باشد که در بین شبه جزیره های هند و چین در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. پایتخت این کشور بانکوک واز جمله شهر هایی از تور تایلند است که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. تایلند آب و هوایی بسیار معتدل و مطبوعی دارد که علت آن خطوط ساحلی و نزدیک بودن به دریا می باشد. تایلند به علت دارا بودن خاک حاصل خیز ، محل مناسبی برای برنج کاری است که امروزه با رونق چشمگیری مواجه شده است. در تور تایلند شاهد این هستیم که همه روزه و در هر شهر و روستایی پرچم تایلند راس ساعت 8 صبح با احترام و تشریفات ویژه خود بر افراشته و در ساعت 6 بعد از ظهر پایین می آید و این نشان از احترام برای کشور و عشق به وطن مردم این کشور و حمایت آنان از حکومت پادشاهی تایلند می دهد.
در تور تایلند می توانیم از شهر های زیبا ، سرسبزو پر جاذبه ای هم چون بانکوک، پاتایا، پوکت، سامویی و چیانگ مای دیدن نموده و نهایت لذت را از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آن ها ببریم. تایلند از نظر آب و هوایی به سه فصل گرم و خشک،گرم و مرطوب،و فصل نسبتا سرد تقسیم می شود و بهترین زمان برای انتخاب سفر با تور تایلند فصل سرد آن یعنی بین ماه های نوامبر و فوریه می باشد که هم گرمای کم تری را تحمل نماییم و هم بارش باران کمتر باشد.
مردم تایلند مردمانی بسیار، خونگرم، مهربان،خندان ومهمان نواز هستند. دین اکثر آنان بودایی و بعضی نیز مسلمان هستند. بیشتر مردم این کشور تا حد قابل قبولی به انگلیسی صحبت کردن مسلط می باشند لذا در تور تایلند اگر کمی انگلیسی بدانیم می توانیم به راحتی از گشت وگذار و ماجراجویی انفرادی و به دور از تورهای داخل شهری خود در تایلند لذت ببریم.

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های لحظه آخری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]