پل طبیعت تهران

پنجشنبه 25 بهمن 1397
11:28
ایمان نعمتی


طبقات پل طبیعت
همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد این پل دارای 3 طبقه می باشد که توسط چندین راه پله به یکدیگر متصل شده اند، در این بخش از مقاله به بررسی امکانات موجود در طبقات پل خواهیم پرداخت:
طبقه 1: مساحت طبقه اول پل طبیعت در حدود 1450 متر مربع می باشد، کناره های این طبقه با دیوار شیشه ای پوشانده شده است. از امکانات موجود در طبقه اول این پل می توان به رستوران، کافی شاپ و گالری ها اشاره کرد.
طبقه 2: این طبقه مکان مناسبی برای عبور و مرور افراد بوده و مساحت آن در حدود 2870 متر مربع است. دو سکوی تماشا در بخش شمالی و جنوبی این طبقه وجود دارد که مکان مناسبی برای تماشای مناظر اطراف و عکاسی محسوب می شود، روزانه هنرمندان بسیاری برای خلق آثار هنری مانند نقاشی از مناظر اطراف به سکو های موجود در این طبقه مراجعه می کنند. در این طبقه فضای سبز زیبایی وجود دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست.
طبقه 3: مساحت طبقه سوم این پل در حدود 571 متر مربع می باشد، این طبقه بهترین مکان برای مشاهده مناظر اطراف محسوب می شود، همچنین لازم است بدانید که این طبقه بهترین مکان برای گرفتن عکس های یادگاری می باشد.
معماری پل طبیعت
گردشگران جالب است بدانند که در ساخت این پل از معماری سنتی ایرانی و معماری پل خواجو الهام گرفته شده است. سازه عظیم این پل شکلی شبیه به درختان دارد، این طرح درختی شکل در ستون های پل به وضوح قابل مشاهده می باشد. در ساخت پل طبیعت قوانین سازگاری با محیط زیست رعایت شده اند.
ویژگی های طراحی پل طبیعت تهران:
نورپردازی زیبا در بخش های مختلف پل
• طراحی غیر صاف و پرسپکتیو


مشخصات اصلی پل طبیعت
مشخصات کلی این پل به شرح زیر می باشد، در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک خواهیم پرداخت:
سال ساخت: از سال 1388 تا 1393
تعداد طبقات: 3
طول: 300 متر
ارتفاع از سطح زمین: 40 متر
مساحت: 7950 متر مربع
هزینه ساخت: در حدود 18 میلیون دلار
معمار: خانم لیلا عراقی

[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های لحظه آخری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]