پرواز به آنکارا

دوشنبه 27 فروردين 1397
16:27
ایمان نعمتی

فرودگاه آنکارا با نام فرودگاه بین المللی اسن بوغا یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های ترکیه می باشد که سالانه تعداد بی شماری از مسافران تور آنکارا را جا به جا می کند. فرودگاه آنکارا در 35 کیلو متری شهر آنکارا واقع شده است که گردشگران تور آنکارا می توانند با تاکسی و یا اتوبوس های فرودگاهی به مدت 1 ساعت به شهر برسند.
این فرودگاه در سال 1995 در دشت چوبوک به مساحت 7.5 میلیون متر مربع ساخته شده است که دارای دو باند پرواز می باشد.
قابل توجه گردشگران تور آنکارا پرواز های مستقیم ایران ایر و ماهان ایر از تهران به آنکارا انجام می پذیرد. که روز ها و ساعت های پرواز های این دو ایر لاین به صورت زیر می باشد :
ایر لاین ایران ایر
پرواز های رفت : قابل توجه مسافران تور آنکارا هفته ای دو پرواز از تهران در روز های یکشنبه و چهارشنبه در ساعت 18:00 از فرودگاه امام خمینی به سمت فرودگاه اسن بوغا انجام می پذیرد.
پرواز های برگشت : هفته ای دو پرواز از آنکارا در روز های یکشنبه و چهارشنبه در ساعت 20:25 از فرودگاه اسن بوغا به فرودگاه امام خمینی انجام می پذیرد.
ایر لاین ماهان ایر
پرواز های رفت : مورد توجه مسافران تور آنکارا هفته ای پنج پرواز از تهران در روز های یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه در ساعت 07:20 از فرودگاه امام خمینی به سمت فرودگاه اسن بوغا انجام می پذیرد.
پرواز های برگشت : هفته ای پنج پرواز از آنکارا در روز های یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه در ساعت 11:00 از فرودگاه اسن بوغا به سمت فرودگاه امام خمینی تهران انجام می پذیرد.
مورد توجه مسافران تور آنکارا مدت زمان پرواز از تهران به آنکارا و بلعکس ، 3 ساعت و 10 دقیقه زمان می برد. برنامه هفتگی این پرواز ها ممکن است تغییراتی در آن صورت گیرد بهتر است قبل از آن وب سایت ایر لاین را چک کنید.

همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور های لحظه آخری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]